مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 1402

blog-details
12
1402

مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 1402

در راستای تقدیر از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر جمعی از همکاران شرکت ستاره سفیران آینده که پس از سال ها خدمات شایسته به افتخار بازنشستگی نایل شدند، مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر محمدپور در حضور همکاران فرمودند: نیروی انسانی کارآمد و خلاق؛ تعیین کننده قدرت و توان شرکت هاست و تقدیر از بازنشستگان، تجلیل از تجارب ارزنده‌ ی سرمایه های انسانی هر شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ستاره سفیران آینده ؛ در مراسمی که با حضور مدیرعامل، برخی از اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای واحد ها و همکاران بازنشسته برگزار شد؛ جناب آقای دکتر محمد محمدپور از بازنشستگان به‌عنوان سرمایه انسانی شرکت  که حائز تجارب ارزنده‌ای هستند؛ یاد کرد و افزود: تقدیر و تجلیل از بازنشستگان، از عوامل موفقیت و وظیفه شرکت ها است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از بازنشستگان بر اساس تلاش ها و اهتمام سالها خدمت و تجارب ارزنده ای که طی سالهای خدمت در شرکت ستاره سفیران آینده بدست آورده اند؛ شایسته تقدیر و تشکر هستند؛ اظهار کرد: بازنشستگی به معنی جدایی از سازمان نیست بلکه پیشکسوتان و بازنشستگان باید تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

مدیرعامل محترم با تأکید بر رعایت احترام به‌مراتب انسانی و قدردانی از همکارانی که سال ها فعالیت صادقانه و ارزنده در شرکت ستاره سفیران آینده تلاش کرده اند؛ ابراز کرد: با همت و کوشش جمعی می توان موفقیت های بزرگی را خلق کرد و امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران بتوان همواره شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر شرکت ستاره سفیران آینده باشیم.

گفتنی است در این مراسم؛ بازنشستگان به بیان خاطرات خود پرداخته و از خدمات ارزنده آقایان سعید زحمتکش، عبدالرضا استقامت، حسین علیزاده، نوید نصیری تقدیر و تشکر بعمل آمد.