شعار سازمانی
جلب
رضایت حداکثری
مشتریان، کارکنان
و سایر ذینفعان
خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت
شرکت ستاره سفیران آینده در راستای اهداف و سیاست های کلان گروه خودروسازی سایپا، با مأموریت «ارایه طیف متنوعی از خدمات عمومی، صنعتی، فنی و مهندسی و خدمات پشتیبانی» در گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا تأسیس و با اتکا به نیروی انسانی متخصص، با تجربه و ماهر خود از طریق ایجاد تفکر دانش محوری و فرآیندگرایی در کلیه سطوح سازمانی با هدف رشد سودآوری، همسو با سیاستهای شرکت مادر، اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه مطابق استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 نموده و در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان، کارکنان، تأمین کنندگان و سایر ذینفعان متعهد می گردد تا سیاست های زیر را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهد:
1- تبعیت از الزامات قانونی، مقررات ملی، بین المللی و سایر الزامات مشتریان و ذینفعان مرتبط با فعالیت های شرکت
2- توسعه فرهنگ بهبود مداوم کیفیت، ایمنی، بهداشت و شرایط محیطی در ارائه خدمات به ذی نفعان از طریق ارتقای دانش، مهارت، توانایی و توسعه منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، پایش و اندازه گیری مداوم فرآیندها، تعیین و اولویت بندی پروژه های بهبود و بکارگیری راهکارهای مناسب
3- توسعه بازارهای فعلی و ورود به بازارهای جدید با تقویت رویکرد مبتنی بر مدیریت تغییر و ریسک
4- برقراری محیط کار ایمن، سالم و پاک و تأکید بر فرهنگ پیشگیری از آسیب ها، بیماریهای شغلی و حوادث با شناسایی مداوم خطرات و جنبه ها و ارزیابی و کاهش ریسک به پایین ترین حد ممکن
5- گسترش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات روز
6- توسعه مشارکت و نظارت مستمر بر عملکرد ایمنی، سلامت شغلی و محیط زیست در کلیه فعالیت ها و خدمات
7- حفاظت از محیط زیست، پیشگیری از آلودگی و کاهش تأثیرات منفی وتقویت تأثیرات مثبت جنبه های زیست محیطی